10 Ağustos 2012 Cuma

Olimpiyata 150bin kondom

Başlık aynen bu: Olimpiyat köyünde 150 bin prezervatif dağıtılmış.
Vay anasını sayın seyirciler.
Ben de başlığı görünce durur muyum hiç, hemen klasik bir Türk olarak, elalemin derdi beni gerdiğinden dolayı, matematiksel hesaba giriştim: Şimdi efendim orda 10,500 kadar sporcu var. Yani sporcu başına yaklaşık 15 tane düşüyor. E normal olarak bu iş için 2 kişi gerektiğinden etti mi sana 30. Olimpiyatlar kaç gün sürüyor; 17 gün. Olimpiyatların başlamasından once geldiklerini de hesaba kattığımızda…
Dur bakalım… Hesap makinesini alalııım... topla, çarp, çıkar, böl…
Toplamda 20-25 gün ve 30 kondom eder.
Evet evet, bu bir rekor...
Olimpiyat rekoru hem de... Madalyasız ama olsun.
Gerçi günde 8-10 bin kalorilik yoğun diyetler uygulayan, protein üzerine protein alan, kaslı ve yağsız insanlardan bahsediyoruz... Libidonun tavan yapması normal yani... 
Benim asıl takıldığım nokta ise şu oldu:
Sonuçta oraya türümüzün en üstün insanları gidiyor; en uzağa atlayanı, en hızlı koşanı, en ağır kaldıranı, en hızlı yüzeni gidiyor… Yani ırkımızın bu gezegen üzerindeki en üstün varlıkları orda buluşmuş durumdalar… İşte inanılmaz mantık hatası da tam olarak burda başlıyor azizim: Tam da üstün ırkı çoğaltacak muhteşem bir mekan sağlamışsın. Güzel odalar, sosyalleşme yerleri yapmışsın… Hava güzel, zemin müsat, yani elinde herşey var iken… Neden üstün ırkın çoğalmasına engel oluyorsun yahu?!
Biz insanlar çok garip yaratıklarız vesselam. Yarış atlarına geldiği zaman en hızlı atları bir araya getirip daha hızlısını elde etmeyi planlarken iyi ama insana geldiğinde “hoop dur bakalım” de…
Kimbilir ne yetenekler çöpe gitti…
Olacak iş değil…
Kınıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder